۱۳۹۶ مهر ۲۵, سه‌شنبه

مدح غلیظ و غیر متعارف روحانی،ظریف،محمد خاتمی سه رکن اساسی اصلاح طلبان از سپاه و متقابلا تعریف و تمجید اصولگرایان از جمله فرماندهان سپاه ...تا کیهان شریعتمداری از اصلاح طلبان و تاکید بر یکی بودن همه جناحهای حاکم در راس هرم قدرت و در نتیجه لو رفتن پروژه خر داغ کنی پلیس خوب و پلیس بد،از انتخابات در داخل گرفته تا پروژه برجام در خارج، در پی اظهارات به حق و راستین پرزیدنت ترامپ ،در مورد سپاه و پولی که تیم روحانی ظریف از اوباما گرفته و خرج حمام های خون توسط سپاه در منطقه کردند.نشان دهنده این بود .که دنیا از مشتی عمامه به سر کلک خورده وصاحبان این عمامه ها و مزدورانش ،باید تنبیه شوند.اثرات این لو رفتن بطور خلاصه عبارتند از:
1- رسانه های مزدور رژیم در خارج نمی توانند همچون همیشه بر طبل اصلاح طلبی زده و سینه شان را برای تغییر آرام(مثلا صد ساله)رژیم از سوی اصلاح طلبان چاک کنند.
2-رای دهندگان در انتخابات ،بطور رسمی با شواهد کافی، پی بردند که گول خورده اند وهیچگونه فرقی بین دو جناح ذوب شده در سیستم ولایت فقیه نیست.
3-دانشجویان،توده مردم،نیروهای وسط و صف ارگانهای رژیم از سپاه،ارتش،تا وزارتخانه ها و غیره،که گرایشاتی به اصلاح طلبان داشتند، فهمیدند که گول خورده اند و این جماعت سر و ته یک کرباس اند.
4-رهبران دول اروپایی و دیگرانی چون دموکرات ها در آمریکا،پی بردند.که همه این بازی ها،یک کلک و حقه بازی برای کلاه گذاشتن بر سر امثال خانم موگرینی برای کسب پول و تقویت سپاه ،بوده است.
نتیجه:برای اولین بار،رئیس جمهور مقتدرترین کشور دنیا ،از یک سو رژیم را رسوای خاص و عام نموده و از سوی دیگر تمام قد در کنار ملت ایران علیه این رژیم ایستاده،که باید بدان ارج نهاد و این فرصت را غنیمت شمرد ویک بار دیگر همچون قیام ملی خرداد هشتاد و هشت،متحدا بر خاست.این بار نتیجه کاملا بر عکس خرداد 1388 خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر