۱۳۹۶ آبان ۴, پنجشنبه

اخبار واصله از مبارزین داخل حاکی است .که در پی توهین اخیر مافیای قدرت در ایران علیه مقدسات میهنی و شعائر ملی ،اراده ملی عامه مردم ایران این است. که پاسخ این اقدامات انیرانی را، چه در روز هفتم آبان ،سالروز بزرگداشت کوروش، جد و نیای ما ایرانیان و پدر حقوق بشر دنیا و چه دریک پیچ تاریخی دیگر،به همین زودی ها بدهند.یک نمونه ازین اقدامات ضد ایرانی رژیم که همین امروزخبرش منتشرشد.عبارت است از:
دستورعمل جدید رژیم که قرار است ارتش ملی را نه ایرانی بلکه امت اسلامی کند:
ازین پس ارتشی ها حق ندارند از اسم و نشانه ها و عناوین ایرانی چه در مراسم رسمی چه غیر رسمی استفاده کنند .بلکه اسلام وانقلاب امت اسلامی جایگزین کلماتی چون ایران و ایرانی ملی میهنی میگردد.مثلا:تغییر«ارتش ملی» به «ارتش انقلابی و اسلامی»و تغییر«سربازان ایران» به «سربازان انقلاب» و..
نوشته است: رژیم در آستانه سالگرد روز های بزرگ ملی میهنی که در پیش است.با این اقدام ضد ملی دست به خودکشی زد.بهانه و انرژی بی پایانی بما ملت ایران داد .که اگر اراده کنیم .دنیا را بر سرش آوار نماییم.آخر کدام احمقی ،آنهم ،درست در ایامی که هر روزه، مورد تهدید از زمین و آسمان،شمال و جنوب و مغرب و مشرق است.بجای توسل به اراده و شور و اجماع ملی میهنی، دست به چنین خودکشی سیاسی بزند؟! آیا یک جو عقل درین بساط اهریمنی پیدا نمیشود.؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر