۱۳۹۶ آذر ۲۴, جمعه

گزارش مبارزین داخل:تشدید اختلاف جناحهای قدرت در درون رژیم در چگونگی مدیریت بحران های پیش رو
-هم خوانی گفته های اخیر دبیر کل سازمان ملل متحد با اظهارات مقامات آمریکائی  و متحدین اروپایی اش ،در مورد نقض قطعنامه های شورای امنیت از سوی رژیم،به قصد بر اندازی نظام بطور هدفمند از طریق تشدید صدورقطعنامه ها در راستای  تنبیهات اجرایی،بعنوان مقدمات این تغییربزرگ ،تعبیر شده است.
-ترس از رویاروئی نظامی، به رو کردن جوانان الیگارشی سپاه-روحانیت، به غرب و متواری شدن از ایران منجر شده است.اخیرا رسانه های داخل ابتدا اعلام نمودند. که در حال حاضر 180،000 نفر(بعدا این رقم به 1/8 میلیون نفر افزایش یافت)از مغزهای کشور قصد ترک ایران را دارند، و این در حالی است. که فرزندان خود این آخوندها و فرماندهان سپاه،قصد ترک ایران ،قبل از وقوع هر نوع مقابله نظامی را دارند.
-در حال حاضر مهمترین اختلاف در درون ارتش و سپاه بر سر چگونگی برخورد با معضل حمله نظامی و نقشه راه آینده رژیم، ایجاد شده است.کمک یک واحد از تیپ ارتش مستقر در غرب کشور به زلزله زدگان اخیر درین منطقه و عکس العمل منفی سپاه در اعزام نفرات این تیپ به سوریه و اظهارات پشت پرده تعدادی از فرماندهان ارتش مبنی بر دلجوئی ازملت بمنظور حمایت مردم از رژیم در لحظه بحرانی حمله نظامی، و بالعکس اظهارات علنی و آشکار اخیر فرمانده سپاه مبنی بر اینکه هدف اولیه نظام باید رضایت خدا باشد و نه جلب رضایت مردم و توهین همزمان یکی از اطلاعاتی های سپاه به کوروش بزرگ و فرهنگ ایرانی،عمق این اختلافات و همچنین دلهره و استیصال این قبیل نیروهای باصطلاح ارزشی رژیم را نشان میدهد.
توضیح:این گزارش قبل از مستندات اخیر سفیر آمریکا در سازمان ملل،مبنی بر ساخت رژیم بودن موشک شلیک شده از یمن به ریاض و دعوت بر وارد عمل شدن جهان علیه رژیم قبل از این که تبدیل به کره شمالی دیگر گردد،ارسال شده بود.شتاب و سراسیمگی رژیم در رد مستندات سفیر آمریکا و تکذیب همزمان حوثی ها مبنی بر اینکه این موشک ساخت رژیم نبوده،ترس و وحشت برخی از جناحهای داخل رژیم را در نبود امکانات و طبل تو خالی بودن قدرت بادکنکی نظامی رژیم را نشان میدهد.که تاییدی است بر  گزارش واصله از مبارزین داخل و اختلافاتی که در راس هرم قدرت در چگونگی مدیریت بحران فروپاشی رژیم،تعمیق گردیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر