۱۳۹۶ آذر ۲۶, یکشنبه

خبر روز و اقدامی که باید زودتر انجام میشد و شد:جامعه یهودیان ایرانی تبار در لس‌‌آنجلس خواستار تحریم کنسرتی شده که قرار است .محسن یگانه،نژاد پرست یهود ستیز و از مداحان بیت رهبری امشب اجرا کند.
اقدامی که شد: روزهای آخر هفته معمولا جز چند دیپلمات بعنوان کشیک شب وزارتخارجه آمریکا را اداره نمی کنند.در روزهای عادی با ارسال ایمیلی به اداره کل پروتکل و روابط عمومی وزارتخارجه می توان این مسئله را پیگیری کرد.که کمپین سفارت سبز بارها و در موارد مهم دست به اقدام زده است.این بار علیرغم تماس ایمیلی دیشب و چند تلفن که بطور خودکار پیام را ضبط می کند.پاسخی دریافت نشد.اما دقایقی پیش پاسخی رسید و از اطلاعاتی که ما در اختیارشان گذاشتیم مثل همیشه قدردانی شد.و اما خلاصه اطلاعاتی که ما در چند مورد پی در پی اطلاع داده و شدیدا خاطرنشان شدیم این بود:
- کلیپ ترانه‌ این مزدور ذوب شده در خامنه ای ،با عنوان «گله کرکس‌ها» که محتوای ضد یهودی دارد را،ارسال نمودیم.
- چند خبر و گزارش پشت پرده و محرمانه از تدارک دیدگان این اقدام و چرایی این امر درین مقطع بسیار مهم را ضمیمه نمودیم.
- برای دریافت ویزا اطلاعات جعلی داده اند.که توضیحات لازم واصله از مبارزین داخل ضمیمه گزارش شد.
-و... برخی مطالب مهم و محرمانه دیگر که نمی توان اینجا آنها را مطرح نمود.
و اما خلاصه در خواست ما این بود:
گرچه وی و همراهانش برابر اطلاعات رسیده به ما ، ضمانت کتبی داده اند. که برنامه شان محتوای نفاق برانگیر و توهین آمیزنداشته و فقط موجب نشاط و طرب و.. بوده و با در نظر گرفتن فرهنگ آمریکا و قوانین مربوطه برگزار شود.اما باید قبلا محتوای ترانه ها بررسی شود. که برخلاف فرهنگ ملت ایران که صلح دوست و عاشق بشریت بوده و هیچگونه تبعیضی بین رنگین کمان ملل دنیا از سرخ و سفید و سیاه و زرد و عرب و یهود و مسلمان و کافر و غیره قائل نیست.علیه انسانی دین و مذهبی و جنسی و غیره توهین نشود.ازین پس در موارد مشابه دقت و بررسی بیشتری بعمل آمده گول وعده وعده های
مربوطه را نباید خورد و به هر کس و ناکس یا هیات رسمی و فرهنگی وغیره رژیم نباید بی رویه ویزا داد.و...خلاصه اینکه حساب ملت ایران با این اهریمنان و تنها رژیم بدخیم دیکتاتوری مذهبی مانده از قرون وسطی جدا و تفاوت ملت با اینها از زمین تا کهکشان ها است.ملت ایران خواهان حذف این جرثومه فساد و شرارت از صحنه گیتی بکمک جهانیان است و بس.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر