۱۳۹۷ آبان ۲۲, سه‌شنبه


ضربه مهمی که کشف محموله هروئین رژیم در ایتالیا و عملیات تروریستی اخیرش در اروپا (آحرین آن در دانمارک) در روابط اش با اتحادیه اروپا زد.
خلاصه اظهارات یک مقام سابق اتحادیه اروپا در یک گفتگوی خصوصی:
-اولین اقدام ج.ا در پی آغاز تحریمهای اخیر،همچون گذشته (تحریمهای قبل از برجام در زمان ریس جمهور سابق رژیم) ارسال چند محموله مواد مخدر به اروپا بود.قبلا دو محموله در آلمان و..کشف شد.اما رسانه ای نگردید.فقط به رژیم اخطار شد. که این اقدامات را متوقف کند.اما کشف 270 کیلو هروئین در ایتالیا از یک کشتی با مبدا ایران،نشان داد. که رژیم همان رویه سابق را برای بدست آوردن ارز از طریق قاچاق مواد مخدر به اروپا و اقدام غیر قانونی پولشویی درین اتحادیه برای گرم نگهداشتن تنور ماشین آدمکشی های خود در خاورمیانه از یمن تا سوریه را،اتخاذ نموده که باید جلوگیری میشد.اینها ما اروپایی ها را آنقدر ساده تصور نموده اند .که بلافاصله در عرض یک هفته چند محموله قاچاق مواد مخدر در مرزهای غربی ایران کشف کرده، در تماس با ما ،مدعی شدند .که عازم اروپا بود و جلو اش را گرفتند.برای تکمیل این نمایش هم مسئول ستاد مبارزه با مواد مخدر را پشت دوربین آوردند. تا اعلام کند .که طی نه ماه گذشته، پانصد تن مواد کشف شده و نه نفر مامور هم توسط قاچاقچیان کشته شده اند.
-بعد از کشف عملیات ناکام تروریستی رژیم در چند کشور اروپایی که آخرین آن در دانمارک رخ داد.اقدام قاطع این کشور علیه رژیم هم در آمریکا و هم اروپا ستوده و پشتیبانی گردید.تدابیر واقداماتی نیز انجام گرفته، که جلو این قبیل شرارت های این رژیم دروغگو و شرور،گرفته شود.
- بعلت اینکه تحریم های آمریکا بسیار هوشمندانه ( پروسه تحویل نفت به هشت کشور در مقابل غذا و دارو و...که نه تنها قیمت نفت را بالا نبرد بلکه باعث کاهش قیمت نفت هم شد) بود.دست اروپایی ها برای هر نوع اقدام به نفع رژیم را بست.
در نتیجه: این دو اقدام (قاچاق و عملیات تروریستی) عبور رژیم از خط قرمز ها بود.که زمینه را برای سکوت و عدم پشتیبانی لابی های رژیم درین اتحادیه را فراهم نموده آنها را در انزوا قرارداد.اکنون رژیم ج.ا بیش از هر زمان دیگر در جامعه جهانی تنهاست و...هر اتفاقی ممکن است در هر لحظه رخ دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر