۱۳۹۷ آذر ۶, سه‌شنبه


یک پیام واصله از قلب نظام:جریان استیضاح ظریف یک شامورتی بازی(حقه بازی حاصل از جعبه مخصوص شعبده بازان و معرکه گیران)برای کلاه گذاشتن بر سر من و شما و دنیاست.گول نخوریم.
توضیح 1- عین پیام بکلی سرّی و اسناد ضمیمه،عینا در اختیار مقصد عالی گذاشته و توضیح داده شد.که هدف عمده ظریف و شرکاء این است.که پروژه خر داغ کنی پلیس خوب و پلیس بد را،با شدت بیشتری بکار برده و اروپا را مجاب کنند.که یا برنامه ساز و کار ویژه مالی اروپا با ایران را ضمن تعیین مرکزیت این ساز و کار ویژه در یک یا مجموعه ای از کشورهای اروپایی،بسرعت اجرا نمایند.یا ظریف و برجام همراه با پلیس خوب نظام یک جا رفتنی اند و قدرت مطلقه دست اقتدارگرایان خواهد افتاد.
توضیح2-ظریف به توصیه یک ارباب انگلیسی،ابتدا اعلام می کند: در ایران خیلی ها از پولشوئی منفعت میبرند..... و خواهان تصویبFATF( گروه ویژه اقدام مالی پول‌شویی)و پیوستن نظام به آن نیستند.
توضیح3-ظریف با همکاری سپاه،مجلس،بیت رهبری،وزارت اطلاعات ،گروه ویژه حجاریان،وارد این بازی شده ،تا شانس رژیم را برای کلاه گذاشتن بر سر جامعه جهانی و در راس آن اروپا ،یک باردیگر باقاطعیت تمام آزمایش کنند.وی در دیدارهای اخیرش با مقامات اروپایی، این قضیه را که وی قرارست ،از سوی افراطیون نظام قربانی برجام و پیشنهادش برای تصویب FATF گردد.از آنها خواسته است.که در مقابل تحریمهای آمریکا ایستادگی نموده یا آمریکا را مجاب کنند.که درب تحریم های کمرشکن را کمی شل نموده،حداقل تخفیف هایی را به اروپایی ها در چهارچوب(ساز و کار ویژه مالی اروپا با ایران) بدهند.(یعنی این پروسه مورد شناسایی آمریکا قرار گیرد و آن را تایید کند).
توضیح مهم: دوستان گرامی من این پیام را به مقصد مربوطه فرستادم.لطفا شما هم اطلاع رسانی کنید.سپاس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر