۱۳۹۷ آبان ۱۷, پنجشنبه


در جلسه مهمی، مصادره قانونی اموال غصبی رژیم و عمال اش، در همه بانکها و موسسات مالی دنیا، کلید خورد:
با توجه به این که مدتی هماهنگ کننده امور(با اسم مستعار) در اداره مهاجرت محل بودم.اخیرا افتخار شرکت در جلسه حقوق دانان و مبارزین حقوق بشری ،متشکل از بشردوستان مبارز سوریه ای،عراقی،افغانی،لبنانی و....نصیب ام شد.خلاصه آنچه که از سوی این عزیزان و همکارانشان در سرتاسر دنیا و با همکاری بین المللی در مورد مصادره قانونی اموال غصبی رژیم و سپرده های خون آلود عمالش در همه.... از جمله بانک های دنیا،از هم اکنون تدارک دیده شده، عبارتند از:
- با توجه به سابقه شکایت قربانیان فاجعه بشری هلوکاست از آلمان بعد از جنگ جهانی دوم و خساراتی که دریافت شد. با توجه به شکایات قربانیان فاجعه 11 سپتامبر و خساراتی که پرداخت شد.اقدام مشابهی علیه تمام جنایاتی که در گوشه و کنار دنیا از ابتدا تاکنون و بخصوص درهلال شیعه ازایران و یمن تا بحرین،از افغانستان تا غزه و سوریه و... از سوی رژیم ج.ا و عمال و مزدوران اش،انجام گرفته،از هم اکنون اقداماتی انجام گرفته که شامل:
1-اقدام قانونی در راستای مصادره اموال و سپرده های بانکی تمامی شخصیت های حقیقی و حقوقی رژیم درصحنه بین المللی ،که در ارتکاب جنایات مشابه مزبور،دست داشته یا شریک جرم بوده اند.لیست قربانیان شامل کودکان افغانی و.. نیز میشود که رژیم از آنها تحت عنوان زینبیون و فاطمیون و حشد الشعبی ،در سوریه و عراق و...در تحقق اعمال تروریستی و ارتکاب جنایات ضد بشری،سوء استفاده نموده است.
2-به غیر از مصادره اموال، لیست بالا بلندی از افراد و شخصیت های سپاهی امنیتی بسیجی لباس شخصی،اعضای بیت رهبری و روئسای نهادی مربوطه،امام جمعه ها و...رژیم،تهیه شده ،که در ارتکاب جنایت علیه بشریت مستقیم یا غیر مستقیم دست داشته، یا همچون گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر در آلمان نازی ،تنها با پروپاگاندا و تبلیغات زهر آگین و دروغ و تهییج افکار و اذهان و شستشوی مغزی و.. مرتکب جنایت علیه بشریت شده اند.
بنا به فرموده یکی از ازین عزیزان ،که وکیل و حقوقدان برجسته ای است.برابر قوانین بین المللی ناظر بر مسائل بانکی پولی و مالی،مکانیسم های لازم و ضروری ،برای افشای رسمی این حساب های بانکی و بستن و فریبز کردن آنها، جهت مصادره های رسمی از بانک های بزرگی مثلا در سوئیس تا حساب های مخفی و غیر رسمی مثلا در پاناما(حسابهای پول شویی) شامل این قوانین و ضوابط میگردد.
3- همچنین در لیست مرتکبین جنایت علیه بشریت ،همه نوع ،اعم از وزیر،نماینده مجلس تا امام جمعه،سردار سپاه،سردار بسیج،نیروهای امنیتی- شخصی ،بخصوص شکنجه گران و عمال و مزدوران دیگری که به عنوان خبرنگار و ژورنالیست و فعال سیاسی و حقوق بشری قلابی-صادراتی و...وجود دارند.که ثبت دفاتر مربوطه گردیده ،که اگر تا فروپاشی رژیم کماکان به این جنایات و همکاری با رژیم ج.ا ادامه دهند.محاکمه شدنشان درین دادگاه (رسیدگی به جنایت علیه بشریت )جبری و حتمی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر