۱۳۹۷ آبان ۱۴, دوشنبه


خلاصه آنچه که (علیرغم حمله تروریستی سایبری رژیم که هنگام مصاحبه به صدای برنامه شد.) ودر نتیجه کیفیت صدا خوب نیست .در برنامه رمز پیروزی آقای حسن اعتمادی(کانال یک) در پاسخ به سئوالات بسیار مهم و خوب ایشان داده شد.
- دارو و غذا و مسائل بهداشتی انسانی روزمره زندگی مردم در لیست تحریم های اعلام شده (13 آبان) نیست.
-رژیم مثل همیشه سعی خواهد کرد.با دزدیدن از مردم کماکان تنور آتش حمام خون های منطقه در هلال شیعه از یمن تا سوریه را گرم نگهدارد.
- اگر در حال مرگ باشند.هر نوع جام زهری که لازم باشد خواهند خورد.عمده ترین ترس شان شورش مردم است.در نتیجه ممکن است.با شلیک موشک یا حرکت انتحاری دیگر یک جنگ تحمیلی دیگری را به ملت تحمیل کنند.تا به بهانه دشمن،خفقان مطلق ایجاد نمایند.که این را دنیا اجازه نمیدهد.در نتیجه مغلوب این عمل انتحاری خود رژیم خواهد بود.
-برای تغییر رژیم باید نقاط ضعف آنرا شناخت .در مجموع باید گفت به پایان خط رسیده اند.حلقه قدرت بسیار تنگ و پیر و فرسوده شده و به خارج ازین حلقه اعتماد ندارند.در نتیجه بعضی ازین افراد بین 85 تا 120 شغل و سرپرستی و مقام دارند.که عمدتا در لیست تحریم ها هستند.بدنه و صف نیروها و نهادها ازین وضع خسته و از آینده خویش ترس دارند در دل با ملت اند..از نظر داخلی، منطقه ای و جهانی با انفجار خشم ملی منطقه ای و جهانی مواجه اند.و... وقتی نقاط ضعف رژیم شناخته شد باید نهادهایی در بین اپوزیسیون (اعم از داخل و خارج)ساخت .که هم با همان حلقه تنگ قدرت در بیافتد و راه حل دوران گذر و دولت انتقالی و..ارائه دهد و هم در بین 65 تا 75 در صد جمعیت کشور که جوان اند جایگاهی داشته باشد و هم نهادی از دانشمندان و متخصصین و.. که از هم اکنون برای بازسازی ایران از خرابی محیط زیست و... برنامه ریزی کنند.این نهاد ها یا تشکیل شده یا در حال تشکیل است.تا خلا قدرت پس از عبور از رژیم رخ ندهد و هم توطئه و ترفند های رژیم در ترساندن مردم از تجزیه و سوریه ای شدن خنثی گردد.رمز پیروزی نهایی در اتحاد است. باید عقلای قوم، مدیریت دوران گذر را از هم اکنون سر و سامان دهند.نیروهای جوانی که بعد از انقلاب بدنیا آمدند با داشتن تشکلی ،همکاری با میدان میلیونی در داخل را از هم اکنون مدیریت نمایند. برای بازسازی کشور نیز علما دانشمندان و متخصصین امر ،از هم اکنون در میدان عمل باشند.هر سه این اقدام انجام گرفته و در مراحل پایانی(تکمیل پروسه) اند.رژیم رفتنی است.
و....https://www.youtube.com/watch?v=NhohEyBX7AY&fbclid=IwAR2vyiCNzGrE0mTXHOSpPbOTbQMS2iWokWFN_-H_lYUvqe0_3oKylHC-lXY

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر