۱۳۹۸ شهریور ۱, جمعه

مردم در حال تشکیل ستادهای کمک ، امداد رسانی و مدیریت دوران گذراند.
هنوز دو سال از تظاهرات سرتاسری دیماه نود وشش،با شعار نتریبد نترسید ما همه با هم هستیم مردم نگذشته ،که راس هرم قدرت ،در اوج استیصال،اضطرار و پریشانی و از هم پاشیدگی امور،صحبت از نترسید نترسید به عمال خود نموده است.فریاد اولی،در مقابل مامورین تا دندان مسلح رژیم با دعوت به اتحاد و همدلی در مصاف و نبرد نابرابر با دژخیم ترین نظام دینی تاریخ بشریت و علیه شرارت های آن بود.زاری و نترسید دوم از سوی خامنه ای در مقابل قهر و خشم مردم و اجماع جهانی علیه شرارت هایش و اینکه خودشان هم میدانند، که حال و وضع شان خراب است و رفتنی اند.اینکه مرتب در مقابل کی بود کی بود؟ با ترس و لرز می گویند، من نبودم،نوعی پیشدستی است ،برای برائت خود در مقابل دادگاه ملی که عنقریب تشکیل و سران این بساط دوزخی را محاکمه می نماید.اینکه خامنه ای چهل سال بعد را بهتر نام میبرد،اعتراف به شکست چهل ساله و گول زدن خود و دلداری دادن به نیروهای در حال ریزش و نیز مزدورانش و تسکین درد رفتن این بساط است و بس.
سخنرانی مشابه روحانی نیز،که بلافاصله مطرح شد و همچون همیشه صحبت از همه چیز خوب هست و ملت در بهشت موعود بسر میبرند،بود.جای کلمه ملت ،با نظام عوض شده و منظورش این است .که راس هرم قدرت توانسته با مصادره دلارهای دزدیده شده ،از سوی نیروهای میانه رژیم،بخشی از نیازهای ارزی در مصارف روز رژیم و هزینه اقدامات تخریبی دیگر اعم از سرکوب داخلی و شرارت های خارجی را سر و سامان داده و اکنون در حال خیز برداشتن به مصادره ارزهای دهها میلیاردی دزدیده شده، از جیب ملت ،در پستو و خانه های امن و انبار های ذخیره افرادی چون لاریجانی و غیره می باشد.
این قبیل سخنان و اقدامات حاکی ازین است. که رژیم در همه عرصه ها ورشکست شده،به بن بست رسیده،در نتیجه مردم این فروپاشی را ،هر روز کاملا درک و حس نموده و بچشم خود می بینتد.علیرغم اینکه راس رژیم در مقابل وحشت از فروپاشی در حال دلداری به همدیگرند.بخش ها و جناح هایی از مردم ،اعم از مردان ،زنان شجاع و جوانان دانا و توانا ،با ذهن زیبایشان،بخصوص در مجموعه ای، از نیروهای صف و میانه و عادی،در حال تدارک مدیریت دوران بحران، برای عبور مسالمت آمیز و کم هزینه ،ازین بساط چند مرد خبیث باقیمانده هستند.این نوشته خلاصه ای است. ازپیام واصله ،از یکی از این ستادها.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر