۱۳۹۸ آبان ۲۹, چهارشنبه

چند پیام مهم
1- علت سکوت ترامپ در مورد قیام مردم ایران علیه نظام،بخاطر این است.که وی سپاه و بسیج و.. را،یک ارگان تروریستی نام برده وباید بعلت تیراندازی بسوی مردم غیر مسلح،یک اقدام تروریستی علیه یک عضو جامعه جهانی یعنی مردم ایران تلقی شده و تبیه ومجازات گردند.برابر قوانین بین الملل شلیک به مردم غیر مسلح یک جنایت جنگی است.که ممکن است.بعلت انبوه کشته ها، تبدیل به پروسه کشتار جمعی شود. در نتیجه نیروهای سرکوب سپاه با لباس مبدل نیروهای دیگر،که درین لیست نیستند وارد میدان شده اند.اما اشتباه دفتر خامنه ای در صدور بیانیه اخیر مبنی بر شنیدن صدای انقلاب از سوی خامنه ای (البته با عباراتی مثل خود خامنه ای کج و معوج) یعنی: رهبری تمام هزینه فتنه 25 آبان را، شخصا ،پذیرفت.بعلت اینکه اسم رهبر و بساط وی نیز در لیست تحریم های تروریستی قرار گرفته،در نتیجه با توجه به نص صریح قانون اساسی رژیم مبنی بر فرمانده کل قوا بودن رهبری،وی با این بیانیه مسئولیت شلیک نیروهای تحت امرش، به ملت بی سلاح را رسما تایید و پذیرفته و باید موضوع مجازات مرتکبین به عملیات تروریستی و کشتار جمعی،شامل خود وی ،بساط وی و نیروهای تحت امرش گردد.بخاطر همین مسئله، اخبار واصله حاکی است.که ناوگان جنگی آمریکا از تنگه هرمز وارد آبهای خلیج فارس شده و همزمان گزارش شد .که حضور نیروهای جدید آمریکا در منطقه تکمیل گردید.
2-قطع اینترنت بعنوان یک اقدام محاصره خبری قیام کنندگان علیه جنگ سالاران ،بعنوان یک اقدام ضد بشری، زندانی شدن تبادل افکار و اندیشه و در مواردی حتی بعنوان یک عمل تروریستی شناخته شده،که رژیم های صدام،قذافی،بشار اسد هم جرات نکردند.اینترنت را قطع کنند.رژیم مجبور است. به همین دلیل و اعتراضات جامعه جهانی(هشدار قبل از اقدام عملی از جمله جریمه های میلیاردی و..)هر چه زودتر اینترنت را وصل کند.اما چون ذات رژیم جنایت کردن و طلبکار شدن (همچون پروسه گروگان گرفتن و باج گرفتن) است. در نتیجه وصل اینترنت را نیز ، کژ راهه اغلام میکند و اینکه بدلایل فنی و... خودمان قطع واکنون هم خودمان وصل کردیم.
3- حتی اگر این خیزش ملی به سرانجام نرسد.برنده نهایی این قیام ملی مردم ایران هستند.چون رژیم با این اقدام جنون آسای خود مشروعیت نداشته اش را، در بین نیروهای خودی، نیز از دست داد.با ریزش های اخیر ، این نگرانی بر سر تا پای کل تشکیلات رژیم افتاد.که از کجا معلوم این اشتباه مرگ افزای رهبری، بار دیگر تکرار نشود.در نتیجه اکثر نیروهای وابسته ،با سعی در جدایی از رژیم ،سرنوشت نهایی خود را در اتحاد و هم نوایی و هم صدایی با مردم،رقم میزنند.که این امر در اولین پیچ تاریخی ،سیل و طوفانی برپا میکند.که نتیجه آن اجماع ملی برعلیه یک گروه خبیث مافیایی چند صد نفره وعبوربا کمترین ضرر و هزینه جانی و مالی، بعلت ریرش دست جمعی نیروها،خواهد بود.
4-قیام ملی در داخل کشور، با تظاهرات هموطنان در خارج در راستای دفاع از خیزش ملی پاسخ داده شد و در بیش از صد مکان نزدیک به لانه های جاسوسی رژیم در پایتخت کشورهای مهم و مطرح دنیا،نوعی از عالیترین همبستگی و اتحاد ملی را به نمایش افکار عمومی جهانیان گذاشت .که در نوبه خود بسیار بینظیر ،متحد و یکپارچه و عمدتا با تکرار شعارهای هموطنان در داخل کشور علیه جمهوری اسلامی بود.این امر بر افکار عمومی جهانی ،تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.
نتیجه:اگر اقدام لخ والنسا درخیزش عمومی ، برای آزادی لهستان، اتحاد ملی میهنی علیه اتحاد جماهیر شوروی را، به همراه نداشت.منجر به حصول آزادی اروپای شرقی و ریزش دیوار برلین نمیشد.این بار ،پیروزی هشتاد میلیونی ایرانیان ،بر چند صد نفر تروریست حاکم بر ایران،پیروزی هشت میلیارد جمعیت دنیا، بر الیگارشی سنتی اما معدود و کم شمار صاحب ثروت حاکم براروپا و دموکراتهای آمریکا ( گلوبالیزم )،بوده و جهان بعد از این پیروزی،بسیار متفاوت تر،انسانی تر، مرفه تر و سعادتمند تر از گذشته خواهد شد.همین مسئله،مردم ایران را گل سر سبد ملت ها در دنیا نموده،احترام باین ملت همچون فرهنگ غنی و باستانی اش ،بار دیگر،جهان شمول میگردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر