۱۳۹۸ آبان ۲۵, شنبه

پیام فوری خیلی مهم:
-همه نیرو و توان ملی-مبارزاتی را صرف تظاهرات سرتاسری در ایران و پوشش آن در خارج می کنیم.
-نظام حتی اگر عقب نشینی کرده،بنرین را رایگان کند.باید به تظاهرات سرتاسری ادامه دهیم. اگر به منازل بر گردیم.باز خدعه نموده و پس از مدتی قیمت ها را چند برابر می کنند.بعد نوبت جیره بندی در آب و برق و نان خواهد بود.نگذاریم.
- به بمب های خبری و دروغ باقی های نظام و قطع اینترنت بها ندهیم. دستور روز ملی-میهنی حضوردر صحنه و تظاهرات سرتاسری تا خاتمه این بساط اهریمنی است.
-دنیا و در راس آن آمریکا از طریق ماهواره حوادث ایران را می نگرد.کوچکترین اشتباه رژیم در سرکوب مردم،با پاسخ دندان شکنی مواجه خواهد شد.
-همیاری،همبستگی ملی،کمک به همدیگر،خالی نکردن صحنه مبارزه در خیابانها و مراکز حساس،جاده ها ،راه بندان ها، میادین،ایجاد موانع در مقابل تردد نیروهای سرکوب،دستور روز ملی میهنی است.
-خانواده ها بکمک فرزندان غیور و از جان گذشته خود شتافته آنها را تنها نگذارند.
-تمام نهادهای رسمی دولتی مدنی رسانه ای و حقوق بشر دنیا ناظر 24 ساعته مسائل جاری در ایران هستند.رژیم کوچکترین غلطی نمی تواند بکند.
-نیروهای دولتی به مردم به پیوندند و آینده خود را تضمین کنند.این نظام بطور قطع و صد در صد رفتنی است.خود را هم سرنوشت این جنایتکاران فاسدان دزدان گروگانگیران و باج گیران نکنند.
- اغلب نیروهای سرکوب نظام به عراق و لبنان و.. گسیل شده اند.اکنون بهترین فرصت برای حضور در صحنه است.ما از نظر سرکوب از سوی جمهوری اسلامی ،با مردم مبارز عراق و لبنان ،رنج و سرنوشت مشترکی داریم .شجاعانه و همچون آنها، تا پایان این بساط به مبارزه خود ادامه میدهیم.
-این قیام ملی درسی به آیندگان ماست.که ایران را تا ابد پاس بدارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر