۱۳۹۸ آذر ۶, چهارشنبه

عظمت قیام شجاعانه ملت ایران و مهر باطلی که رهبر نازی های اسلامی بر رژیم فاشیست اسلامی اش زد
- همه رنگین کمان ملت ایران ،تمام طبقات اجتماعی ،باضافه برخی نیروهای شرافتمند،از درون رژیم، درین انقلاب حضور داشته و دارند.
-رهبر رژیم با فتوای کشتار مردم،اخذ جایزه بابت هر دستگیری،هر تک تیراندازی ،هر مجروح و معلول و کشته را، مجاز اعلام نمود و اینکه هر چقدر کشتند و مجروح و دستگیر کردند.برای تحویل زنده ،یا پیکر کشته ها، می توانند.هر اندازه که دل شان خواست.بدون دادن مدرک یا رسید، از خانواده قربانی ،پول مطالبه و دریافت کنند.گزارشات مستند واصله حاکی از باج گیری 25 تا 100 میلیون تومانی و بیشتر، بازای آزادی هر گروکان، اعم از زنده و کشته شده ،بوده است.
-جنایتی که رهبررژیم و شرکای مافیای آدمکش اش آفریدند،با اقتباس ازجنایات نازی ها و فاشیست های جنگ جهانی دوم، با رنگ و لعاب اسلامی شیعی ولایت فقیهی مطلقا مفسده بود.با تفنگ ساچمه ای که مخصوص شکار حیوانات است. به جان مردم افتاده ،مجروح و معلول و کور نموده و یا کشتند.لباس شخصی های جنایتکار، در میان مردم نفوذ نموده هنگام حمله سرکوبگران جلاد،هفت تیرهای خود را در آورده، از پشت به مردم شلیک نموده، سپس مجروحین یا کشته شدگان را، دزدیده، از مقر ستاد آدمکشی شان،برای تحویل قربانیان خود به خانواده، پول های نجومی مطالبه نمودند.
-اسناد و مدارک گذاشته شده، در اختیار منابع رسمی و مدنی و دفتر دادگاه رسیدگی به جنایت علیه بشریت،حاکی است.که یک نظام اهریمنی ،،ملتی را به گروگان گرفته،برای نجات خود، شامل تنها چند صد نفر راس هرم قدرت ، از مهلکه فروپاشی،آماده ایجاد حمام خون بوده و این امر،برخی دولتمردان دنیا را مجاب نموده، که باید اقدامی مشابه اجماع جهانی ،علیه رژیم های ملاعمر،صدام و قذافی،برای حذف این موجودات خطرناک، از جامعه بشری انجام گیرد.این اسناد، فیلم ها،عکس ها و مدارک شامل شناسائی تک تیر انداز ها،تفنگداران ساچمه ای، لباس شخصی های هفت تیر کش،بوده و تکمیل مدارک و شناسایی ها ،کماکان ادامه دارد.اما نود درصد شناسایی ها ،انجام گرفته و به محافل مزبور گزارش است.
- خیزش با عظمت سرتاسری و میلیونی 25 آبان، ثبت تاریخ مبارزات رهایی بخش جهانی شده و کماکان با کسب تجربیات جدید و بسیار حیاتی و مهم همچون قطع اینترنت و اینکه در اقدام آتی چه باید کرد،ادامه دارد.
- وحشت و ترس، سرتاپای رژیم را فراگرفته و آنرا در حالت تدافعی قرار داده ،آنچه از اطاق اهریمن توسط دیوان و ددان، صادر میشود.در درجه اول ایجاد یاس و ناامیدی ترس و وحشت در بین مردم و در ثانی ، اغراق در قدرت نداشته و تبدیل به جسد مشرف به موت شده اش ،اما با صدای کلفت و توخالی و دوزخی می باشد.که پیامهای واصله حاکی است مردم باین قبیل مزخرفات و جیغ های بنفش سران رژیم ،عادت کرده ،در مقابل آن مصونیت داشته و دیگر هرگز و هیچگاه گول نمی خورند.
- ملت در حال بررسی نقاط قوت و ضعف خود و حریف جنایتکارش و برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از تاکتیک های....جهت حصول به استراتژی نهایی می باشد.
-سناریوی ایجاد وحشت کهریزکی در زندان فشا فویه برای زهر چشم گرفتن از ملت و جلوگیری از ادامه انقلابی است .که تازه شروع شده،همه پی برده اند. که رژیم آخرین نفس های مشرف به موت اش را می کشد.از رژیم جز جسد متعفنی باقی نمانده ،بزودی برای اینکه بوی گندش دنیا را بیش ازین آزار ندهد.در اعماق دفن میگردد.
-آنچه در استان های خوزستان ،فارس و کردستان رخ داد.نسل کشی عرب و فارس و کرد ایرانی بود.این جنایات از سوی جامعه جهانی و نهادهای متمدن آن بی پاسح نخواهد ماند.چون رژیم آنچه که کرد و می کند توهین به بشریت و به سخره گرفتن نهادهای رسمی مدنی بشری است.این امر هرگر بی پاسخ نمانده و این بار نیر نمی ماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر