۱۳۹۸ آذر ۱, جمعه


چرا خود شیطان با دستورات دوزخی و دوزخیان همراه،در ایران حاکم است؟
-آمبولانس را که در دنیای متمدن ، بعنوان یک وسیله انسانی، برای حمل مصدوم ومریض اورژانسی به بیمارستان استفاده میشود.فقط درایران ما،دوزخیان حاکم،برای دزدی دانشجو از دانشگاه و انتقال آنان به شکنجه گاه دوزخ،استفاده می کنند.
-در جهان متمدن،وسایل حمل و نقل سرد خانه دار،جهت حمل و نقل سالم مواد غذایی،بکار گرفته میشود.این جنایتکاران از آن جهت دزدیدن پیکر پاک شهدای ملت ایران،از بیمارستان ها یا خانواده شهدا یا خانه های مردم ،سوء استفاده می کنند.
-از هواپیماهای صلیب سرخ ( هلال احمر) در همه دنیا، برای کمک به مصدومین و انتقال دکتر و دارو یا مواد غذایی،به سیل و زلزله زدگان استفاده میشود.اما توسط این وحشیان حاکم بر ایران،برای حمل و نقل تروریست،اسلحه مهمات،وسائل سرکوب علیه تظاهر کنندگان وشکنجه غلیه زندانیان یا قاچاق مواد مخدر و ..بکار گرفته میشود.
-تنها رژیمی است.در دنیا که برای کشتن مردم خود،آدمکش و تک تیراندازحرفه ای،از خارج وارد می کند.
- تنها رژیمی است .که برای تظاهرات دولتی علیه قیام ملی،مزدوران خارجی از جمله سیاه پوستان سومالیایی سودانی و یمنی و...وارد کشور می کند.
-تنها رژیمی است در دنیا ، که اینترنت و تلفن را قطع می کند.تا بدون شاهدان عینی در دنیا،هر جنایتی خواست، مرتکب شود.اما بزودی مجبور میگردند که ،پاسخ این جنایات را در دادگاه بین المللی رسیدگی به جنایت علیه بشریت بدهند.
نتیجه:پاسخ مبارزین داخل به اهریمن حقیر و دزخیان حاکم بر ایران...به دنیا بگوئید،ما مردم ایران، سرتا پا خشم و نفرت، علیه ضحاک حقیرو معلول ذهنی ، اما خون آشام، قیام نموده و تا پیروزی کامل و رهسپار کردن این دوزخیان به جهنم ، از پا نخواهیم نشست.بزودی ایران ما آزاد و اینها رهسپارجایگاه واقعی شان میگردند.هزار در صد مطمئنیم.ایران هرگز نمی میرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر