۱۳۹۸ آذر ۳, یکشنبه


Aliakbar Omidmehr aringbjerg@gmail.com

17.46 (for 0 minutter siden)
til aringbjerg
نتایج انقلابی که از 25 آبان آغاز و تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.
بادی که جمهوری اسلامی کاشت و طوفانی که آن را بزودی،درو خواهد کرد،این است:
1-اعلام جنگ مسلحانه با تمام تسلیحات و تجهیزات اهریمنی و اقدامات جنون آسا و وحشیانه اش علیه  آغاز انقلاب مردم ،و در نتیجه ،به صفر رسیدن مشروعیت  اش در داخل و خارج،علیرغم رسوایی های خجالت آور ساندیس خور هایش در 23 تیر 78 و 9 دیماه 88  و ..موجب شده،بار دیگر آدمخواران مزدور و حرفه ای اش را، همراه با خانواده و مزدوران وارداتی، از  5 قاره دنیا،فردا دوشنبه 4 آذر، وارد خیابانهای تهران نماید.
2- این اولین بار در تاریخ بود که رژیمی تا دندان مسلح با تمام ماشین جنگی اش اعم از  توپ و تانک و جنگنده و هلیکوپترجنگی،به جنگ ملت بدون اسلحه ای رفت. که جز خشم و نفرت، ازین بساط اهریمنی و اراده فولادین،چیز دیگری نداشت.دنیا این رسوائی رژیم را نظاره نموده ،حتی جو بایدن و دیگر دموکرات ها و نیز اتحادیه اروپا بشدت از رژیم و کشتار مردم به جان آمده غیر مسلح و اعلام جنگ تمام عیار رژیم با ملتی در بند انتفاد نموده، با این انتقاد و اعتراض، خواسته های ملت ایران درین خیزش ملی علیه رژیم را ، رسما شناسایی نمودند.
3- هشت میلیارد مردم دنیا دیدند. که از رژیم ،دیگر جز دستگاه سرکوب و تبلیغ اش چیزی باقی نمانده ،با اعلام همبستگی مردم عراق و لبنان و... با مردم ایران،همبستگی ملل منطقه نیز علیه رژیم شکل نهایی بخود گرفت.ازین پس،رژیم نه تنها با دول بلکه با ملل خشمگین منطقه نیز رو در روست.
4- ملت ایران ازین پس رژیم را، به عنوان یک غاصب و اشغالگر و دشمن مطلق می نگرند.که باید با یک اتحاد و اجماع ملی،کشورشان ایران را ،ازین پارازیت خارجی،پاکسازی نمایند.چون رژیم در دشمنی با ملت به مرحله ای رسیده، که اگر قرار باشد .یک روزی در شهر مست گیرند.باید در شهر هر آنچه هست را گیرند.یعنی هشتاد میلیون جمعیت یک کشور را،آیا چنین چیزی از اول تاریخ تاکنون سابقه داشته که اکنون نیز تکرار شود؟هرگز! ..چرا رژیم شکست خورد و مردم پیروزشدند.برای اینکه ،سرکوب و قطع اینترنت،اراده آنان را صد چندان نموده ،یاد گرفتند.که  دفعه بعد با قطع اینترنت ،غافلگیر نشده، به ابتکارات دیگری دست بزنند. به آمریکا و وعده های سر خرمن شان، هم نباید اعتما کرد و اینکه : کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من.
5-رژیم اکنون در جامعه ایران،با هشتاد میلیون نارنجکی روبروست .که ضامن آن کشیده شده و هر لحظه،در حال پرتاب و انفجارو انهدام نهایی این رژیم  است.
6-قبل ها ،رژیم اگر مبارزی را می گرفت و وی را شکنجه می نمود. یا بعد از آزادی وی، آثار شکنجه در بدن این این مبارز ،را برای ترساندن مردم ،به آنتن ها میداد.اکنون آن ترس از بین رفته  و مردم در مقابل برنامه ترس و وحشت دائمی، مصونیت پیدا کرده اند.این بار آنچه که رخ میدهد.افزایش هزار در صدی کینه و نفرت و تاثیر گذاری آتش فشانی آن در اراده مبارزین است.که چرا دوست مرا کشتید.یا شکنجه کردید. دلم برایش تنگ است و انتقامش را بزودی می گیرم.یعنی تبدیل ترس به اراده و انتقام گیری تا مهر باطل زدن نهایی باین بساط جنایتکارانه آدمکش.
7- هم قاطبه ملت هشتاد میلیونی ایران و هم نیروهای رژیم به شرارت رهبر رژیم ،بعنوان یک فرد قسی القلب و شرور، پی برده و آن بتی که در بین یک در صد ازجامعه ایران، باقیمانده بود شکست و آبروی نداشته وی رفت.شرارت ذاتی و حقارت ذاتی خود را نشان داد(شکسته شدن رهبری سیاسی و مذهبی در آن واحد)
8- همه محافل رسمی مدنی رسانه ای حقوق بشری،رژیم را محکوم و خشونت هایش، علیه مردم بیگناه غیر مسلح را،ضد بشری و بر خلاف کنوانسیونها  وموازین جامعه بین المللی، نام بردند.با این اجماع علیه رژیم،انزوای آن صد چندان افزوده شده،خامنه ای ماند با شرارت بیرحمانه استالینی هیتلری و..اش ، که باسم وی ثبت تاریخ شد و تا جهان باقی است. اسم وی در کنار جنایتکاران تاریخ نام برده خواهد شد.
9- اگر در قلب عده ای بی تفاوتی نهادینه شده بود.اکنون نفرتی سرشار از رژیم و رهبر شرورش این قلب ها را تیدیل به آتش فشانی نموده که هر لحظه ممکن است شراره بزند.
10- انقلابی که در 25 آبان آغاز شد،نشان داد.وفتی چیزی نداشته باشی که از دست بدهی(غم از دست دادن چیزی را،نداشته باشی) تبدیل به بمب انفجاری می شوی ،کاری که درین تظاهرات شکل نهایی و هشتاد میلیونی بخود گرفت.تهاجم متقابل جای ترس و فرار را گرفته، به گرد تا به گردیم.جای همه چیز را در گذشته ،گرفته است.هیتلرش استالین اش نتوانست به نسل کشی ادامه دهد.خامنه ای را هم،ملت ایران نخواهد گذاشت.
11-یک دست و یک پارچه عمل کردن رژیم در کشتار مردم برای همیشه افسانه دو جناح معتدل و اصولگرای رژیم، را به گورستان تاریخ سپرده ،این تقلب ماکیاولیستی رژیم، از اذهان داخل و خارج ،برای همیشه زدوده شد و همه دنیا پی برد. که سگ زرد برادر شغال است.گول بیانیه های اخیر عمال رژیم را، که یک هفته تمام یا کشتند یا سکوت کردند یا از پشت پرده کشتار را تشویق کردند و اکنون با لیست های طولانی اشگ تمساح می ریزند را نخوریم. آنها با این لیست ها و انتقادات قلابی و حساب شده،خود را برای انتخابات مجلس در اسفند ماه آماده می کنند.گول این اهریمنان را نباید خورد.همه اینها سر و ته یک کرباس بوده و در خم رنگرزی-آدمکشی  خامنه ای ،به خیانت ملی و جنایتی که بتوان تصور نمود آلوده اند.بیشرف تر از خود خامنه ای اند.چون می خواهند با پنبه سر ببرند. مواظب این اشرار نامرد باشیم.به آنها تریبون ندهیم.محل سگ هم به شان نگذاریم.
12-همبستگی با ملت در داخل ،با تظاهرات ایرانیان اصیل و وطن پرستار و غیرتمند و مبارز در سرتاسر دنیا،باعث شد .برخی از رسانه های بی غیرت و پول پرست  دنیا را، که بخاطر گرفتن رپورتاژ آگهی میلیونی از رژیم و عمالش در خارج اخبار خیزش انقلابی مردم ایران را بایکوت کرده بودند ،محبور و وادار به پخش اخبار این خیزش ملی نموده،سرانجام  از خواب خرگوشی بیدارشان کردند.درود بر این عزیزان بزرگ که گل کاشتند.همچنین برخی عکس العمل های دول مربوطه در محکومیت رژیم بخاطر این تظاهرات سر تا سری در جهان بود.دست مریزاد.
13-رژیم  برای زهر چشم گرفتن از مردم ،شرارت خود را با اعدام عده ای بیگناه  ،که قبلا محکوم به اعدام شده بودند، تکمیل نمود.آنهم درست در لحطه ای که همه آنتن ها، بسوی ایران زوم شده و همه دیدند .که چسان، یک مافیای جنایتکار به جان مردمی بی سلاح افتاده است.
14-یکی از دستآوردهای قیام ملی 25 آبان،شناسایی نیروهای اهریمنی و مزدور رژیم بود.که تاکنون خود را لو نداده بودند و رژیم آنها را ،برای چنین روزهایی در آب نمک خوابانده بود و رسوا شدند.اینها از اسم های ملی و مردمی ایران جهت ایجاد اختلاف نهایت سو استفاده را نمودند.بجای انتقاد از رژیم به جان مبارزین واقعی افتاده علیه آنها سم پاشی کردند.
نتیجه: بعد از خیزش های 78 تا 96  سرانجام قیام ملی 25 آبان سرنوشت نهایی رژیم را رقم زد. آنچه در گذشته از سوی ملت ایران علیه رژیم انجام گرفت.مقدمه ای بود.برای آنچه که از 25 آبان سالجاری آغاز شده و تا پایان انقلاب ملت ایران علیه این بساط اهریمنی ادامه می یابد.در ابعاد خارجی،رژیم مشروعیت اش به صفر رسید و دیگر هیچ دولت و دولتمردی ، بخاطر افکار عمومی جامعه بین المللی ،جرات و ریسک این را نمی کند. که سرنوشت خود را ،با این رژیم گره  بزند و تا ابد التاریخ بدنامی و رسوایی نصیب خود کند.در داخل نیز مردم یکبار و برای همیشه پی بردند .که دشمن کیست و چیست و چکار باید بکند.این درس بزرگی بود که نتیجه آن به پیروزی رسیده و در تاریخ ثابت شده و باعث تحولات مهمی در ایران و منطقه و جهان خواهد شد. ایران و دنیای بعد ار 25 آبان و انقلابی که در حال تکمیل است و سرانجام رخ میدهد.دنیایی زیبا و متفاوتی خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر