۱۳۹۸ آبان ۲۱, سه‌شنبه

با فتوای حجاریان،پروسه خر داغ کنی،بار دیگر، در داخل و خارج ،کلید خورد.
اهداف سعید شیطان(بقول زنده یاد،مانوک)بعنوان سخنگوی اطاق فکر رژیم، ازین سناریو،چیست؟
1- در داخل کشور،عبور با کمترین تلفات از بحران جاری،با هدف برد-برد ،در انتخابات اسفند.
-بدگویی بیمارگونه ازشاه و آگراندیسمان کردن تبدیل سلطان قلب ها به حکومت بر ابدان(سرکوب بدن ها) بعد از 28 مرداد و نشان دادن چهره ای سیاه و مخوف از آن دوران،که حاکی از اقرار به این اجبار است.که با توجه به آمارگیری های مخفی و شنود ها و شعارهای علنی مردم در دیماه 96 سعید در ضمیر نا خود آگاه خویش،معترف است.که تنها آلترناتیو قدرتمند و فراگیرمردمی ،سامانه پادشاهی بوده و بیم آن دارد،مردم در روز انتخابات،با توجه به نیاز رژیم ،به خیابانها ریخته، اما بجای رونق کسب و کار صندوق آرای انتخابات قلابی(خر داغ کنی)،این بساط را تبدیل به انقلاب و سرنگونی نمایند.
-پروژه نجات بخش و همیشگی پلیس خوب، در مقابل پلیس بد،با حدّت و شدّت کامل و بیشتری،بار دیگر به کار افتد.پلیس خوب بجای حکومت بر ابدان به فتح قلوب تاکید کنند.اما هوشیاری انقلاب اسلامی، بصورت آماده باش قرمز در پشت صحنه،مراقب اوضاع شده،که اگر شیرازه امور از دست رفت،وارد میدان شود.زیرا که دل نگرانی سعید ، خیزش عمومی است و میداند که هیچ قدرتی نمی تواند.قیام ملتی را سرکوب نماید.در نتیچه در یاس مطلق ،زیر آبی میرود.
-بار دیگر محمد خاتمی، بعنوان فرشته نجات رژیم ،پا به میدان می گذارد.که با تیم سعید و طیف های در آب نمک خوابانده شده ،یا حصر شده، زندانی شده ،توابین ،مصاحبه شوندگان تلوزیونی پس از دستگیری...با وعده های آنچنانی و یا طلایی،از اعماق وزارت اطلاعات و سیاهچال سپاه و اوین و.. سر بیرون آورده،با دستور روز سم پاشی علیه شاه و فتح قلوب رای دهندگان،توده های مردم را، از خیزش و انقلاب منصرف،بالعکس وادار به رونق صندوق های رای نمایند.
- تاکید وی بر سناریوی عراقیزاسیون و بالکانیزاسیون ایران و اینکه تنها با لغو تحریم ها و جلو گیری از جنگ،ایران بصورت واحد باقی مانده و تجزیه نمیشود.نشاندهنده این است.که تحریم ها رژیم را در آستانه فروپاشی قرار داده و وی وحشت ازین دارد. که این پروژه هوشمند(تحریم ها) با یک نوع پروژه جنگ هوشمند برق آسا،برای به گل نشاندن قدرت سرکوب سپاه،زمینه برای قیام نهایی مردم ایران،فراهم گردد.
2-پروسه خر داغ کنی در خارج از کشور:
- بالا و پائین بردن تبلیغات در مورد برنامه اتمی و اینکه در آستانه تولید بمب اتمی هستند.مگر اینکه امتیاز بیگیرند، تا آنرا متوقف نمایند.
- رونق گرفتن دوباره پروژه پر برکت و در آمد زای گروگان گیری- باج گیری ،اعم از رابرت لوینسون زندانی( 20 میلیون دلار جایزه را بخود دولت بدهید.آزادش می کنیم) و بالا بردن نرخ بقیه ،تا کسی در داخل نظام مسائل زندانیان خارجی را ،در طمع پول،لو ندهد.یا در تماس با خارجی ها ،تخلیه اطلاعاتی نگردد.یا اطلاعات نفروشد(جلوگیری از ریزش نیروها).
-ادامه بمب گذاری ها،موشک اندازیها، راهزنیهای دریایی، بشکل نیابتی، مثلا حوثی ها یا فلسطینی ها در نوار غزه ....و اینکه، کی بود؟ کی بود؟.من نبودم.در راستای گروگانگیری و باج گیری سیاسی و پولی غیر مستقیم و با واسطه.
-اصرار در تماس و مذاکرات محرمانه، با تیم ترامپ و اینکه حاضرند، هر گونه امتیازی که لازم شد ، بدهند.اما نباید علنی شود و باید به سبک رهبر رژیم و حفظ آبروی وی اقدام گردد.تکرار قضیه برجام .
-بمنظور الگو نشدن و عدم تسرّی قیام مردم عراق و لبنان،تشدید سرکوب مردم عراق و لبنان توام با حیله های روان شناختی و شستشوی مغزی تالیف قلوب ،توام با برخورد قاطع و سرکوبگرانه مطلق ،در داخل کشور(بلایی که بر سر بازنشستگان در تظاهرات اخیر در آوردند).تا ملت را بترسانند.
-همزمان انجام معاملات پنهان با اروپایی ها،اعراب منطقه ،بمنظور بالا بردن نرخ خود در معامله با اطراف دیگر قضیه و اینکه بجای دادن امتیاز به ترامپ حاضریم با شما ها مستقیما و دو به دو کنار بیآبیم.در راستای تضعیف برنامه های هوشمند ترامپ ،علیه رژیم، در راستای ایجاد شکاف در اجماع جهانی علیه خویش.
نتیجه:آن چند در صدی که از تصمیم اطاق فکر رژیم از سوی حجاریان ،بیان گشته،نشاندهنده نقاط ضعف مهمی است.که رژیم بدان مبتلا و گرفتار شده و خلاصی از آن ،باین سادگی ها ،که وی میگوید ،نبوده و مردم هوشمند ایران میدانند .که در مقابل این ضعف ها و نقشه راهها،نفشه راه ملی میهنی آنها چگونه باشد و چه سان به اجرا در آید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر