۱۳۹۷ فروردین ۳, جمعه

با تکمیل تیم بازهای پرزیدنت ترامپ،زمینه برای هر اقدام ممکن علیه رژیم ج.ا فراهم گردید.
انتخاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و دادن نمره بیست از سوی خامنه ای به عملکرد خود و رژیم اش،مسئله فروپاشی رژیم در سالجاری را حتمی تر نمود.
-انتخاب جان بلتون:
1- انتخاب وی در پی دیدار نتانیاهو و بن سلمان با پرزیدنت ترامپ انجام گرفت.که باید به معنی تکمیل پروسه اتحاد بازهای داخل آمریکا و بازهای خارج(اتحاد آمریکا،اسرائیل،سعودی علیه رژیم) تلقی گردد.
2-این انتخاب بعلت حمایت هم جان بولتون و هم سعودی از مجاهدین خلق و روابط حسنه ای که جان بولتون با عربستان دارد.شوک و ضربت کاری(سیاسی،امنیتی،نظامی و..) بر روح و روان راس هرم قدرت رژیم را بمراتب افزوده و اختلافات پشت پرده مانده را علنی تر و در نتیجه تشدید ریزش نیروهای میانه و صف را تسریع خواهد نمود. ازین پس ،رژیم یا باید تسلیم شده و جام زهرهای دیگری اعم از حقوق بشری ، موشکی،تروریستی،سوریه ای و..را بخورد. یا با ضرباتی بر ستادهای مهم رژیم که ستوان فقرات رژیم اند،مواجه خواهد شد.که در هر دو صورت به فروپاشی منجر میگردد.
3- این انتخاب شوک مهمی بر سازمانها ،گروهها و..اپوزیسیون غیر مجاهدین وارد ساخته،آنها را وادار به بازنگری مجدد فکر و غملکرد خود با اتخاذ شیوه های تساهل،تحمل و مدارا، جهت اتحاد در راستای حصول به انتخاب یک شیوه متحد و مشترک در پروسه فروپاشی رژیم ،مجبور خواهد ساخت.
- و اما اظهرات اخیر خامنه ای یک خودکشی سیاسی و در عین حال یک خودکشی شرعی و فقاهتی بود و نشان داد. وی دریک دنیای خیالی و غیر واقعی بسر میبرد.که در خارج از ذهن وی واقعیت ندارد.تمام آنچه را که راجع به امور داخلی کشور گفت،اصلا و ابدا حقیقت نداشت.روئیایی بود که در میدان عمل و تا چند هفته یا ماه،برخلاف این گفته ها، با سونامی های ضد آنچه که گفت و بافت،مواجه میگردد.وی در حالیکه در خانه ای شیشه ای ترک برداشته (بعلت قیام ملی از ایتدا تا دیماه اخیر و ادامه آن... ) نشسته ،سنگ های زیادی به مردم ایران و به همسایگان و دیگران پرتاب نمود.که متقابلا و به همین زودی ها،هم از سوی ملت ایران و دول و ملل منطقه و.. با تخته سنگ هایی مواجه میشود. که فروپاشی نهایی این خانه شیشه ای وصله پینه بسته را، رقم خواهد زد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر