۱۳۹۷ فروردین ۸, چهارشنبه

سناریوی رژیم برای خنثی کردن اراده تیم پرزیدنت ترامپ و تیم منطقه ای همراه وی با تهدید به کودتای سپاه و حکوت نظامی در ایران.
دوخبر روی میز رژیم یکی در آنتن ها،دیگری در پشت صحنه و بولتن های ویژه:
1-آنتن ها: احتمال کودتای سپاهی - نظامی در ایران.
2-خبر بولتنی:گرچه سفر وزیر خارجه فرانسه ناکام معرفی شده،اما سفر ریس جمهور فرانسه ،حتمی بوده و بعد از دیدار با ترامپ ،احتمالا با دست پر ،به تهران می آید.
چرایی بمباران خبری اول در آنتن های داخل و خارج از کشور:
 رژیم تعمدا بر بوق تبلیغات از سوی عمال خود میزند. که این شگ وشبهه را در اذهان داخل و خارج ایجاد کند. که اگر برجام لغو شود.سپاه کودتا می کند.تا در سفر مکرون به واشنگتن ،وی پیام دو جناح رژیم ( خطر گفتمان خامنه ای در راس سپاه و افراطیون،پذیرش گفتمان روحانی مثلا نماینده اصلاح طلبان) را درمورد برجام به ترامپ گوشزد نموده و توصیه کند،برای جلوگیری از کودتای سپاه،برجام را لغو ننموده، آنرا باتفاق اصلاح کنند و سایر برنامه ها اعم از جام زهر موشکی، حقوق بشری، تروریستی و دخالت های منطقه ای ،را کمی تعدیل و با هماهنگی و همکاری اتحادیه اروپا در دراز مدت و پس از حل مسئله کره شمالی به سرانجام برسانند..
دو توضیح مهم و ضروری:
1- وقتی بالا و پائین رژیم دست سپاه بوده و حرف اول و آخر را در ایران ،بیت رهبری و سپاه میزند.آیا بمعنی حکومت نظامی-سپاهی-امنیتی در ایران نیست؟روحانی هم گرچه هوشمندانه-ماکیاولیستی نقش ویترین سیاست های داخلی و خارجی رژیم را رقم میزند.اما کاملا و صد در صد در اختیار این بساط بوده و شغل ریاست جمهوری را تبدیل به تصدی امور این حاکمیت نظامی نموده و از ابزار اصلی آن است.پس چه حاجت به علنی کردن این کودتای از قبل انجام شده؟!
2- چیدمان آنچه که باید در مقابل شرارت های رژیم انجام گیرد.با تکمیل تیم مشورتی-اجرایی ترامپ در داخل آمریکا و پیوستن دو قدرت منطقه ای(اسرائیل و عربستان) در راستای نقشه راه وی انجام شده،باضاقه اینکه جواب دندان شکن آمریکا و متحدانش( اروپا . ناتو) به پوتین با اخراج دیپلماتهای روسی بخاطر ترور شیمیایی یک روسی پناه گرفته در بریتانیا،نشان داد که ناتو و اروپا متحد قدرتمند خویش یعنی آمریکا را بر هر چیز و کس و.. ترجیج میدهند.تنها ممکن است این متحدین طبیعی آمریکا، به ترامپ مشورت دهند .که اول مسئله کره شمالی و گفتگو با رهبر آنرا سامان دهد. تا بعدا بتوانند متحدا بیشترین تمرکز را متوجه رژیم نمایند.اینجاست که رژیم ازین موقعیت استفاده کرده به هر نحو ممکن سعی خواهد کرد .پروسه حل و فصل مسئله کره شمالی را به عهده تعویق انداخته با مانع تراشی ها،به بن بست برساند.
 مسائل مهمی که باید در ارزیابی بالا،مورد توجه قرار گیرد:
1-هدف ترامپ و تیم جدیدش تسلیم کامل و بدون قید و شرط رژیم تا سرنگونی این رژیم است و هیچ نوع امتیاز دهی دیگری این اهداف را تغییر نمیدهد.انتشلر بولتن های ویژه از سوی رژیم و برای سران رژیم، بخاطر رفع تشنج و این نگرانی ها از فروپاشی است.تا بطور مثال از خروج بی رویه ارز از سوی ملازاده ها که در حال فرارند گرفته شود.(مسئله خروج سی میلیارد دلار اواخر سال گذشته از کشور).
2-برای اولین بار،اهداف و منافع ملت ایران با اهداف و منافع ملل و دول منطقه و جهان و در راس آن آمریکا با هم مچ شده و گره خورده است.وقتی در اجلاس اخیر مقامات امنیتی-نظامی آمریکا با ولیعهد عربستان با حضور نمایندگان امنیتی امارات و افغانستان،صحبت از تلاش مشترک برای مقابله با نفوذ بد خواهانه و رفتار تحریک آمیز رژیم در منطقه میشود و بالعکس صحبت از تشکیل چهار چوبی بمنظور کاهش تهدید امنیت منطقه ای ،با ایجاد صلح و ثبات و با حربه رونق اقتصادی در خاومیانه میگردد.بمعنی این است که تنها یک نخاله و غده سرطانی مانع اینهمه زیبایی ها راستی ها و درستی ها و دوستی هاست.که باید این نخاله یعنی رژیم ج.ا با پشتیبانی آنها ، به همت ملت ایران از ایران و منطقه جراحی گردد.که عنقریب میگردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر